Üld- ja tellimistingimused

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1. Tingimused kehtivad kõigi isikute ja OÜ KOLM vahel e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. Hinnad
2.1. E-poe hinnad kehtivad arve tähtajalise tasumise puhul vastavalt punktis 4 sätestatule.
2.2. Toote hind võib jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Te olete esitanud tellimuse enne toote hinna muutmist, rakendatakse tellimuse hetkel kehtinud hinda.
2.3. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.1. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige lingile „Järgmine”. Teid suunatakse tellija andmete leheküljele.
3.2. Tellija andmete lehel sisestage nõutavad andmed ning klikkige nupule „Jätka”. Teid suunatakse tellimuse kinnituse ja makseviisi valiku leheküljele.
3.3. Olge tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
3.4. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest OÜ KOLM arvelduskontole.
 
4. Toodete eest tasumine
4.1. Toodete eest saate tasuda:
1) Pangaülekandega – Klikkides tellimuse kinnituse leheküljel „Maksa pangaülekandega“ – mille järel teile saadetakse e-kiri tellimuskinnitusega. Arve saadetakse Teile e-kirjaga peale ostusumma laekumist OÜ KOLM arvelduskontole.
2) Pangalingiga – Klikkides tellimuse kinnituse leheküljel Swedbanki või SEB logol, mille järel suunatakse Teid valitud panga maksevormile. Peale maksekorralduse kinnitamist pangas vajutage kindlasti nuppu "Tagasi kaupmehe juurde", et info maksmise kohta jõuaks võimalikult kiiresti meieni. Arve saadetakse Teile e-kirjaga peale ülekande teostamist automaatselt.
4.2. Teie tellimus tühistatakse juhul, kui Te ei ole 5 päeva jooksul ostusummat tasunud.

5. Toodete kohaletoimetamine
5.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt Tingimuste punktile 3.4. toimetatakse tooted Teie poolt valitud viisil:
1) Tulete ise järgi
-Saate oma tooted kätte OÜ Kolm Tartu tehasest aadressil Vasara 50a, 50113 Tartu.
-Toodetele võite järgi tulla tööpäevadel kell
09.00-12.00 ja 13.00-16.00 ning soovitav oleks eelnevalt ette teatada.
2) Itella SmartPOST
-SmartPOST pakiautomaadi vahendusel saadetud kauba orienteeruv tarneaeg on 1-3 päeva. Mandri-Eestis toimub paki transport sihtkoha pakiautomaati tavaliselt juba järgmisel tööpäeval, Saaremaale jõuavad pakid 1 päev hiljem ning Hiiumaale 3 korda nädalas.
-Paki saabumisel SmartPOST pakiautomaati, saadetakse Teile SMS-teade paki saabumise kohta koos pakiautomaadi uksekoodiga.
-Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest.
-Kui pakki ei võeta hoiutähtaja jooksul automaadist välja, tagastatakse saadetis saatjale.
3) Omniva pakiautomaat
-Saadetis on kättesaadav kõikides pakiautomaatides tavaliselt postitamise päevale järgneval tööpäeval.
-Saajat teavitatakse saabunud pakist ja paki asukohast SMS-i ja/või e-kirja teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi.
-Saadetise hoiutähtaeg pakiautomaadis on 7 päeva.
-Kui saadetist ei võeta hoiutähtaja jooksul automaadist välja, tagastatakse saadetis saatjale.
4) Omniva Kuller
-Kaup toimetatakse kohale eraklientidele vastavalt kullerfirma Eesti Post AS "Omniva Kuller Pluss" teenuse tingimustele ning äriklientidest saajale - vastavalt "Omniva Kuller Standard" teenuse tingimustele (Tingimusi vaata http://www.omniva.ee).

5.2. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. OÜ KOLM ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

6. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine
6.1. Teil on õigus peale toodete eest tasumist kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates e-kirja aadressile kolm@kolm.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades OÜ KOLM kontakttelefonil +372 7 362 280 / +372 50 19 100.
6.2. Peale toodete kättesaamist on Teil 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada või välja vahetada muu toote vastu, saates e-kirja kolm@kolm.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga. Tagastamisele ei kuulu tooted, mis on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt.
6.3. Tellimuse tühistamisel punktis 6.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 6.2 sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa millest klient kannab toote tagasi saatmisega seotud kulutused kuni 10 EUR ulatuses (p. 6.5). Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele hiljemalt 30 päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest meieni, eeldusel, et olete sama tähtaja jooksul kauba tagastanud, v.a käesolevate tingimuste punktis 6.4 sätestatud juhtudel.
6.4. Tagastatav toode peab olema kasutamata, rikkumata ja komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid).
6.5. OÜ KOLM on õigus tagastatava toote transpordikulu kuni 10 EUR ulatuses kliendilt küsida ning selles mahus tagastatavast summast maha võtta.

7. Garantii ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
7.1. OÜ KOLM vastutab toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastavalt Võlaõigusseadusele, pretensioonide esitamise aeg on eraisikul 2 aastat ja juriidilistel isikutel 6 kuud arvates toodete üleandmise hetkest.
7.2. OÜ KOLM ei vastuta:
    1) teie süül toote halvenemise/kahjustumise eest;
    2) puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel;
    3) toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.
7.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode OÜ KOLM kulul.
7.4. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.
7.5. Lisaks garantiist tulenevatele õigustele on Teil ka muud seadusest tulenevad õigused.
 
8. Vastutus ja vääramatu jõud
8.1. OÜ KOLM vastutab Teie ees ja Teie vastutate OÜ KOLM ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. OÜ KOLM ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida OÜ KOLM ei saanud mõjutada ning mille saabumist OÜ KOLM ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
 
9. Muud tingimused
9.1. E-poes registreerimise ja ostude sooritamise käigus säilitab OÜ KOLM Teie poolt sisestatud kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, tava- ja e-posti aadressid) ja teabe sooritatud ostude kohta. Saadud andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.
9.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
9.3. Teie ja OÜ KOLM vahel seoses e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
9.4 Toodete saadavus võib muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab OÜ KOLM endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 5 tööpäeva jooksul.
9.5 Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale teie viimast külastust uuenenud.
9.6. Tegelik toote värvus võib pisut erineda pildil või värvikaardil olevast.
9.7. Toodetel kasutatavad furnituurid (lukud, trukid, needid jms) võivad mõningatel juhtudel erineda pildil olevatest.